Werkwijze

DSF4359

Hoe werkt het?

Voor de eerste behandeling maakt u online een afspraak of vult u het aanmeldformulier in via de tab ‘afspraak maken’ op deze website.
Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken of de gemaakte afspraak te bevestigen.
Hierna ontvangt u via de mail van mij de benodigde informatie en een uitgebreid intake-formulier, welke u (het liefst 2 dagen) voorafgaand aan de eerste behandeling invult.

Eerste behandeling

Voorafgaand aan de eerste behandeling vult u een intake-formulier in, zodat ik een duidelijk beeld krijg van uw klachten.
Tijdens het intakegesprek wat daarop volgt, bespreken we het formulier en stel ik aanvullende vragen.
Vervolgens doe ik eventueel aanvullend functie-onderzoek en dan starten we met de eerste behandeling.

DSF4353
DSF4430

Aantal behandelingen

Vaak zijn klachten niet na één behandeling verholpen. Het aantal behandelingen en de frequentie ervan, hangt af van de aard en oorzaak van uw klachten en het doel dat u voor ogen heeft.
De mate van verbetering verschilt per persoon en per klacht. Factoren als belasting en belastbaarheid worden met u besproken. Per behandeling wordt er samen geëvalueerd of er een volgende behandeling nodig is.

Hygiëne en kleding

Ik stel het zeer op prijs als u opgefrist (het liefst gedoucht) op mijn behandeltafel ligt. Tijdens de behandeling draagt u prettig zittend ondergoed, dat gedurende de behandeling aan blijft.
Voor de dames het liefst een bh met sluiting op de rug.

DSF4369
DSF4403

Algemene voorwaarden

Om de behandeling zo soepel en ontspannen mogelijk te laten verlopen, hanteert Neuromusculaire praktijk Verbeek een aantal voorwaarden.
Als u een afspraak voor een behandeling maakt, ga ik ervan uit dat u bekend bent met deze voorwaarden en hiermee akkoord gaat.

Klachtenregeling

Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Sinds 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) in werking getreden. Deze wet is essentieel voor het waarborgen van kwaliteit binnen de zorg. 

Ik streef altijd naar het leveren van de beste zorg en het behouden van uw tevredenheid. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan volg ik het volgende proces:

  1. Persoonlijke benadering: Als u een klacht heeft, verzoek ik u deze eerst persoonlijk met mij te bespreken. Als behandelaar bij Neuromusculaire praktijk Verbeek geloof ik in het belang van open communicatie en zet ik mij volledig in om samen met u tot een passende oplossing te komen (stappenplan).
  2. Verwijzing naar Beroepsvereniging NVST: Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de NVST, mijn beroepsvereniging. Zij bieden een gestructureerd proces voor klachtenafhandeling. Voor meer informatie en het indienen van een klacht, bezoek deze link.

 

Blijf niet zitten met uw klachten, kom in beweging en maak een afspraak!